У кав’ярні

В цій історії дітям з аутизмом демонструється, як потрібно поводитись у кав’ярні. Що робити, коли ви приходите до кав’ярні, де сісти, як замовити їжу, коли і як розраховуватися за замовлення.

Звертається увага на те, що не можна кричати і бешкетувати.

Текст історії

Іноді ми ходимо до кав’ярні. Мені подобається бувати у кав’ярні, тому що там цікаво і можна поїсти смачну їжу. У кав’ярні потрібно вести себе гарно. Не можна кричати і бешкетувати, щоб не заважати іншим відвідувачам.

Ми займаємо вільний столик. Менеджер може підказати, чи є вільні місця і куди можна сісти. Перед їжею потрібно помити руки. Потім до нас підходить офіціант і приймає замовлення. Ми вибираємо їжу та напої в меню, а офіціант записує наше замовлення.

Після цього потрібно трошки почекати, поки замовлену їжу приготують. Коли офіціант принесе наше замовлення, треба сказати йому «дякую!». Їжа в кафе смачна і мені подобається. Тому я їм з задоволенням.

Після їжі також треба помити руки. Коли ми закінчили їсти, треба розрахуватися. І, якщо мені сподобалося, подякувати офіціанту.

Завантажити історію

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі